plugg adrenalin är bra skit

jävlar! lämnade precis in min hemtenta i psykologi. man var tvungen att lämna in den innan midnatt annars gällde den inte. jag lämnade in den 23:59:19 för att vara exakt haha! galet, galet. jag hann precis klart! tyvärr mitt i stressen skickade jag in fel analys. den som jag inte fixat stavningen på riktigt och har någon mening från en okänd källa. men 3 sidors arbete kan väl knappats kallas för fusk om en mening är från wikipedia? hoppas inte det för då dör jag. ni ska se mig nu. sitter är med helt rödrosiga kinder. totallt speeedad efter 3 dagars slit med den här hemtentan. är så stolt över mig själv att jag lyckades lämna in det. förhoppningsvis blir det ett G ialfall.

one down, one million left to go.

Kommentarer
Postat av: Säännää

haha så jävla typisgt oss. jag lämnade in min 23:50, men du ska ju alltid vara värst ;)

2009-02-26 @ 09:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0