Tema; balklänning


Då var det snart dags för balen. mössan designad och betalad, flaket är beställt, studenfesten planeras för fullt, den vita studentklänningen är redan köpt! men så kommer vi till balklänningen. jag HATAR balklänngar. jag tycker dem är så otroligt fula. detta glansiga överdettaljerade tyg. oftast tycker tjejer att dem är SÅ snygga i sina chockrosa klänningar med mtachande sjalar. nej ush!
jag ahr bestämmt mig exakt hur jag vill se ut. fast det kan jag inte skriva här för då kommer ju någon antagligen jag känner sno min otroligt grymma idé så jag håller det för mig själv så länge hehe.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hatar också balklänningar! Iallafall de typiska, såsom den på bilden. FYFAN vad fula de är.

2009-02-03 @ 09:11:13
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Natalie

skkkriiv till mig coh berätta hur din dröm ser ut :)

haha tack för kommentaren förresten!

2009-02-13 @ 00:31:06
URL: http://tjusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0