skitstart i skolan

hade bara en lektion i skolan idag. rättskunskap. och vet ni vad som hände? vi hade prov! jag blev så jävla sne för det enda lärararen hade sagt till mig var  "du får göra provet efter lovet" så där lite halvflummigt. hur fan skulle jag veta att han menade den första lektionen direkt efter lovet? då får man ju säga det. trodde jag skulle göra det på något omprovstillfälle eller whatever. skitbra start, verkligen!

aja, efter skolan träffade jag gullungarna sanne & ronja. vi gick och åt på paprika och förflyttade oss sedan till expresseo house och fikade. mysmys.

paprika is the shit


sanne (dampbarnet? (; ) och ronja






Kommentarer
Postat av: Sanne ;)

haha dampbarn! - ser helt klart ut som ett på bilden! Schnögg blogg föresten :D

2009-01-08 @ 19:03:00
Postat av: Claudia

vi hade iofs matte också!

2009-01-08 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0