irretationsmoment




sjukt dåligt med uppdatering jag vet! men har vart sjuk sedan förra tisdagen och jag tror ingen här vill läsa om mitt slem och snor dagarna i enda.
satt och arbetade med powerpointen i timtal till marknadsförings-redovsningen imorgon som jag INTE kan delta i eftersom jag har noll röst. så jag överlåter det till mina gruppmedlemmar istället. kom iallfall hem efter skolan, ivrig att skicka iväg min powerpoint och vad har jag gjort? jag har skickat helt jävla fel powerpoint hem till mig. så fast i skolans data ligger mitt håda slit! så det var bara att börja om och nu är jag äntligen klar!
känns som om jag missat och hamnat så otroligt efter i skolan nu när jag vart sjuk. men vad ska man göra? är man sjuk så är man. no stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0