skön kväll med tjejerna

welcome hoes and broes till min nya blogg!
har haft ett par innan men kände för att skaffa en ny och fräsh blogg helt enkelt!

åkte in till stan med milly, iza och ninna en stund men hittade ingenting och därmed lämnade min shopping abstines osatisfierad. sedan sade jag och ninna adjö till dem andra tjejerna och mötte upp micca för att bege oss mot avenyn till resturangen joe farrelis. jag beställde feting marinerade revbenspjäll och slörpade i mig en stor cola. ingen töntig sallad för den här tjejen vettu heheh (;

sedan begav vi oss mot ett café där vi även träffade patch! här blev det en salig blanding av champagne, bakelser och latté! på kvällen kollade vi på den kollosalt långa filmen australia som var 2 tim 45 min lång. jääääsp.
för mycket sentimentalt för mig och kunde inte hålla mig när en kille blev spetsad i filmen att påpeka att han såg ut som en "fucking slickepinne".
(ni som sett torkel i knipa förstår mig preciiis) villket enligt mina vänner förstörde stämningen i biosalongen brutalt muwhaha.

tycker det här summerar dagen ganska bra! skön start på veckan. nu ska jag väl försöka "sova" (kommer INTE somna som vanligt men aja)

väldigt smurrig mat


en väldigt söt ninna


en väldigt hungrig ninna och söt micca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0